مشاور بازاریابی و برندینگ

مشاور برند و برندینگ      

  مهم ترین عاملی که در این سالها موجب تمایز کالا ،محصولات و خدمات شرکت ها در زمان انتخاب و خرید مشتری  میگردد مقوله ی برند و برندینگ است .مشتری برندی را انتخاب می کند که بیشتر شنیده و به آن اعتماد دارد. اما باید توجه داشت که برندینگ و روش های برند سازی محصولات مصرفی با محصولات صنعتی و همچنین ارائه خدمات با یکدیگر متفاوت هستند .

 مشاوران برندینگ بر اساس یک نگاه جامع و یکپارچه تمامی فعالیت ها و ظرفیت های سازمان و محیط کسب و کار شما را رصد نموده و مطالعه میکند و مطابق آن برنامه ریزی می نمایند . برنامه های عملیاتی و قابل اندازه گیری و قابل اجرا در نظر میگرند و بهترین راه تعامل با مشتریان را می شناسد .
 داشتن یک برند قوی است که می تواند توجه مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند و برانگیزاننده ی حس وفاداری در مشتریان باشد که زمینه ی تکرار خرید مجدد را در آنها فراهم می کند . برندهای معروف بازار حاصل یک فرایند مدیریت بازاریابی قوی هستند ، مارکتینگ یا بازاریابی از ارکان اصلی شرکت است که در کنار برندینگ مفهوم اصلی خود را پیدا می کند و کامل می شود .

تیم حرفه ای شرکت پاردیک به مدیریت پورنگ پایدار با توجه به سالها تجربه در زمینه برند، بازاریابی و تبلیغات میتواند مشاور مناسبی جهت کمک به افزایش سهم شما از بازار باشد.

پورنگ پایدار مشاور بازاریابی،برند،تبلیغات و مشاور انگیزشی 

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۹۱۰۹۰۸۰۶۰۱

۲۲۷۷۳۶۹۰ - ۲۲۷۶۱۹۲۲(۰۲۱)

ایمیل : Info [at] manmitoonam.com

تهران ، شریعتی ، خیابان دولت

مهم ترین عاملی که در سال های اخیر موجب تمایز محصولات و خدمات شرکت ها در زمان انتخاب و خرید مشتری ها می شود مقوله ی برند و برندینگ است .مشتری برندی را انتخاب می کند که بیشتر شنیده و به آن اعتماد دارد.