روانشناسی کفش ها

گروه خونی
روانشناسی گروه های خونی
مهر ۱۸, ۱۳۹۷
روانشناسی مدل مو
شخصیت شناسی از روی مدل مو
مهر ۲۰, ۱۳۹۷

روانشناسی کفش ها

روانشناسی کفش

من میتوانم

 افرادی كه علاقه زیادی به پوشیدن كفش ساقدار دارند معمولا روحیه سردی دارند و بیشتر درون‌گرا هستند و تمایل دارند از جامعه كناره‌گیری كنند و بیشتر منزوی باشند و حتی هیچ تلاشی نمی‌كنند كه مورد قبول دیگران باشند یا حتی روحیه وظیفه‌شناسی از خود بروز دهند. ثبات عاطفی آنها كمتر است و روحیه‌ای تهاجمی دارند.
كاملا مشخص است افرادی كه از كفش مد روز استفاده می‌كنند، درآمد نسبتا بالایی دارند، به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند و تا حدودی مغرور هستند. به‌طور كلی افراد این گروه در جمع كمتر پذیرفته می‌شوند و خودشان هم خیلی دوست ندارند در فعالیت‌های گروهی شركت كنند ولی نباید از حق گذشت كه احساس وظیفه‌شناسی بالایی دارند.
افرادی كه از كفش‌های معمولی و نه چندان شیك استفاده می‌كنند، ویژگی شخصیتی متمایز یا دیدگاه سیاسی خاصی ندارند، معمولا از گروه سیاسی خاصی طرفداری نمی‌كنند و اصولا ویژگی‌ شخصیتی متمایز و خاصی ندارند. آنها مانند پوشش خود، شخصیتی آرام و ساده دارند و سعی می‌كنند همه جا از خود شخصیت قابل‌قبولی ارائه دهند، بعید است افراد این گروه را با صندل‌های پاشنه‌دار ببینید

 


کفش‌های پوتین شکل. شما محتاط و کمی خودپسند هستید. به مردم اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید هر کاری را خودتان انجام دهید. ولی در عین حال باهوش و حساس بوده و اغلب نگران رابطه‌ی خود با دیگران هستید. شما به راستی از بی تربیتی و رفتار ناپسند شگفت زده می‌شوید.
 
کفش‌های غیر نوک تیزخوددار هستید و احساساتتان را پنهان می‌کنید . شما می‌دانید  چه می‌خواهید و به هدفتان می‌رسید، برایتان مهم نیست چه اتفاقی می افتد و اطرافیانتان چه فکری می‌کنند. می‌توانید بسیار دقیق و نکته سنج باشید به طوری که راحت نمی‌توانید دوست پیدا کنید.
 
 کفش‌های مدل دار راحتی زنانی که کفش‌های لژ دار می‌پوشند معمولاً رک و با اعتماد به نفس و در عشق قدرتمند هستند. ولی زمانی که زمان تصمیم گیری می‌رسد با تردید عمل می‌کنند. در ارتباطات به دنبال اطمینان و اعتماد هستند.

افرادی كه از كفش‌های رنگارنگ استفاده می‌كنند یعنی كفش‌هایی با رنگ‌های روشن و متفاوت كه معمولا به‌عنوان اسنیكر شناخته می‌شوند، می‌پوشند معمولا ثبات احساسی بیشتری دارند و كمتر از دیگران خودشان را گرفتار استرس و اضطراب می‌كنند.  این رنگارنگ‌پوش‌ها برون‌گرا و بسیار فعالند و تمایل دارند با مدل و رنگ كفش‌هایشان پیامی را به دیگران منتقل كنند،
از همه خونسردترندكفش‌هایی كه خیلی ناراحت به‌نظر می‌رسند مثل كفش‌هایی با پاشنه خیلی ‌بلند و... معمولا توسط شخصیت‌های خیلی آرام و خونسرد پوشیده‌می‌شوند.
وظیفه‌شناس اما سرد افرادی كه معمولا كفش‌های کهنه و قدیمی می‌پوشند، بسیار برون‌گرا هستند و از ثبات شخصیتی بالایی برخوردارند. این افراد تا زمانی كه كفش‌شان نیاز به تعمیر پیدا نكند آن را از پا بیرون نمی‌آورند. به وظیفه‌شناسی این افراد می‌توانید اطمینان كنید اما كمی سردمزاج‌ هستند. البته ویژگی‌های شخصیتی این گروه كمی متغیرتر از دیگر گروه‌هاست.
افرادی كه روحیه‌ای نسبتا خشن دارند و خشونت‌ورزی را چیزی منفی نمی‌دانند:  آنهایی که چكمه‌های كوتاه می‌پوشند.
آدم‌های سازگار كه خود را با هر موقعیتی تطبیق می‌دهند: كفشی می‌پوشند كه بتوان در جاهای مختلف از آن استفاده كرد. درواقع کفش‌های چندمنظوره می‌پوشند.
افراد آزاداندیش كه چندان خود را درگیر مقررات و چارچوب‌ها نمی‌كنند: كفش ارزان‌قیمت می‌پوشند و خیلی از آن مراقبت و نگهداری نمی‌كنند.


 
 
 
روانشناسی کفش هاReviewed by من میتوانم on Oct 11Rating: 3.0روانشناسی کفش هایکی از ساده ترین راه های شناخت شخصیت از روی کفش های اوست

روانشناسی کفش ها

یکی از ساده ترین راه های شناخت شخصیت از روی کفش های اوست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *