روانشناسی گل ها

keyfiyat khab
راهکار های بهبود کیفیت خواب
مهر ۱۵, ۱۳۹۷
روانشناسی چیست ؟ ، آموزش روانشناسی
روانشناسی چیست ؟
مهر ۱۷, ۱۳۹۷

روانشناسی گل ها

روانشناسی گل ها

من میتوانم

 گل پامچال: شما انسانی بسیار پرجنب و جوش هستید که از یک جا نشستن و سکون بیزارید. از شکل هندسی نامنظم گل های پامچال مشخص است که شما شخصیتی تغییرپذیر دارید. به گونه ای تضاد و ناهماهنگی در جمع را دوست ندارید و بیشتر علاقه مند هستید که با جمعی دوستانه و گرم و صمیمی رفت وآمد داشته باشید تا با افراد خانواده. در کل انسانی سرشار از شور و هیجان هستید. 
  گل نرگس: به نظر می رسد شما فردی کم حرف هستید؛ به گونه ای که برخی شما را  گوشه گیر می شناسند. اما خوب می دانید که گوش کردن از حرف زدن بهتر است. شما همیشه به دنبال پیشرفت هستید و دوست دارید از میان مشکلات عبور کنید تا به خوبی آنها را حل و فصل کنید. از کمک کردن به دیگران در حل مشکلات شان و گرفتن تصمیم عاقلانه دریغ نمی کنید. برای خانواده بسیار ارزش و احترام قائلید.
گل سنبل: شما شخصیتی لطیف و رمانتیک دارید. احساسات، شما را وادار می کند که دیگران را مقدم بر خود بدارید. از رنگ های ملیح و روشن لذت می برید و با همه نزدیکان صادقانه رفتار می کنید.

گل مریم: نشانه نجابت و پاکی معشوق است و اگر عاشقی آن را تقدیم معشوق نماید، می خواهد بگوید که به عفت و عشق او اطمینان کافی دارد 
گل یاس: نشانه آنست که عشق و دوستی باید دو جانبه باشدوگرنه بی ثمر است و علامت آن است که عشق عاشق اگر از جانب معشوقه پذیرفته نگردد او را ترک می نماید و فراموشش می نماید
گل زرد: نشانه ای است بر احساسات تنفر آمیز عاشق نسبت به معشوق خویش
گل بنفشه: نشانه آنست که عاشق از دلدارش می خواهد با اومهربان باشد او را دوست بدارد و در رنج و شادمانیش شریک و سهیم باشد

روانشناسی گل هاReviewed by من میتوانم on Oct 8Rating: 3.0روانشناسی گل هاگل ها وسیله ی ابراز احساس در بین افراد هستند

روانشناسی گل ها

گل ها وسیله ی ابراز احساس در بین افراد هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *