کتاب زندگی نامه ی بنجامین فرانکلین

موفقیت فن بیان و نفوذ کلام
افزایش قدرت فن بیان و نفوذ کلام
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
معرفی جملات طلایی بزرگان
جملات زیبای زندگی (بخش سوم)
آبان ۲۱, ۱۳۹۶

کتاب زندگی نامه ی بنجامین فرانکلین

معرفی کتاب زندگی نامه ی بنجامین فرانکلین

زندگی نامه ی بنجامین فرانکلین

 

کتاب "زندگینامه بنجامین فرانکلین " ترجمه: ليال طباطبايي اثر بنجامین فرانکلین

کتاب زندگینامه ی بنجامین فرانکلین توسط خودش نوشته شده است و در ایران توسط خانوم لیال طباطبایی ترجمه شده است . این کتاب دارای قلمی خاص میباشد که امروزه پس از سیصد سال ، همچنان جزو کتاب های پر طرفدار در سایت آمازون است . این کتاب الهام بخش بسیاری از افراد خود ساخته است . بنجمین فرانکلین در این کتاب بسیار به ستایش ویزگی های اخلاقی خود پرداخته و از این کار هیچ ابایی ندارد . بسیاری از خوانندگان این کار را مثبت دیده اند و گفته میشود که بیان صریح ویژگی هایی که باعث موفقیتش شده بسیار اموزنده و موثر است .
این کتاب شامل بخشی است که فرانکلین سیزده ویژگی مثبت خود را بیان میکند . همچنین جدول روزانه ای کشیده است که برنامه روزانه ی او را نشان میدهد که در آن زمان زیاد رایج نبود . این کتاب الهام بخش بسیاری از افرادی است که به دنبال موفقیت هستند و یا نویسنده در زمینه ی موفقیت هستند .

کتاب زندگی نامه ی بنجامین فرانکلینReviewed by من میتونم on Nov 11Rating: 3.0کتاب زندگی نامه ی بنجامین فرانکلیناین کتاب دارای قلمی خاص میباشد که امروزه پس از سیصد سال ، همچنان جزو کتاب های پر طرفدار در سایت آمازون است . این کتاب الهام بخش بسیاری از افراد خود ساخته است .

این کتاب دارای قلمی خاص میباشد که امروزه پس از سیصد سال ، همچنان جزو کتاب های پر طرفدار در سایت آمازون است . این کتاب الهام بخش بسیاری از افراد خود ساخته است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *