روانشناسی جنسی چگونه است ؟

روانشناسی ورزشی چیست
روانشناسی ورزشی چگونه انجام میگیرد؟
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷
نکات استفاده از موبایل کودکان
استفاده از موبایل کودکان
مهر ۲, ۱۳۹۷

روانشناسی جنسی چگونه است ؟

مشاوره و روانشناسی جنسی چگونه است ؟

روانشناسی جنسی چگونه است ؟

روانشناسی جنسی چگونه است ؟

 

زنان نسبت به مردان به خواب تمایل بیشتری دارند و این به خاطر سیستم بیولوژیکی بدن آنها است .در روانشناسی جنسی رفتار زنان عنوان شده است که :

زنان رابطه جنسی را به همان اندازه مردان می خواهند

عنتوینی که در این مقاله به آنها پرداخته میشود شامل :


  • روانشناسی جنسی رفتار زنان .
  • میل جنسی در زنان .
  • زنان واقعاً چه می خواهند ؟

 

هنگامی که مردان طبیعت اولیه زنان را بدانند ، پس در این صورت آنها میتوانند شانس خود را از داشتن رابطه جنسی با آنها افزایش دهند .چیزی که باید دانست  این است که به طور باور نکردنی روابط زنان شگفت انگیز است  .
اگر می خواهید بدانید که چرا زنان به طرف بچه ها جذب می شوند شما باید در حال یادگیری در مورد روانشناسی جذب زنان برای جذب باشید .
چرا در رویاهای زنان مردی که برای خودش زندگی میکند و برای زنان صبر نمی کند جذاب است ؟
راز روانشناسی جذب در این است که افراد جذب کسی  میشوند که در زندگی خود به او نیاز دارند .

  • میل جنسی در زنان

میل جنسی در زنان پیچیده تر و شکننده تر از مردان است  . به طور کلی میتوان گفت که میل جنسی در زنان  بیشتر متغیراست  .
اما کارشناسان موافق اند که کاهش میل  جنسی زن به هر دلیلی ممکن است بیشتر باعث مشکل در روابط شود ، به طور کلی میتوان گفت  میل جنسی میان زنان پایین تر از مردان ، است .

به طور کلی میتوان اینگونه نیز بیان کرد که حدود ۴۰% خانم ها اصلاً ارضاء نمی شوند ، شاید با این آمار فکر کنید که خوشبختانه ۷۰% آنها به درجه ارضای جنسی می رسند ، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آنها ، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه رابطه جنسی واقعی !

زنان واقعاً چه می خواهند ؟
برای زنان ، پاسخ دادن به این قضیه کاملاً  با یکدیگر متفاوت است . بدن زن ، همه چیز را دوست دارد یا دست کم پاسخ به همه چیز میدهد ( یا برخی می گویند نمی دانند که چه چیزی را دوست دارند ) برانگیختگی فیزیولوژیکی زن در پاسخ  به مشاهده هر چه بیشتر هر نوع فعالیت جنسی می باشد مانند مشاهده  فعالیت جنسی بین :

 

  • مرد با زن .
  • زن با زن .
  • مرد با مرد .

 

 حتی تماشای سکس میان میمون ها  به برانگیختگی فیزیولوژیکی در زن  و  تحریک جنسی او می شود. محققان کانادایی  گفته اند که این الگوی فراگیر برانگیختگی انطباق تکاملی است  آمادگی فیزیکی میتواند درصد زیادی باعث شود  تا میل جنسی را بالا برود .

از مهم‌ترین موارد بقای یک ازدواج موفق میتوان گفت بستگی به ، پایداری رابطه جنسی زناشویی زن و مرد در طول سالیان سال در بین آنها میباشد .

 

روانشناسی جنسی چگونه است ؟Reviewed by من میتوانم on Sep 23Rating: 4.5روانشناسی جنسی چگونه است ؟روانشناسی جنسی چگونه است ؟زنان نسبت به مردان به خواب تمایل بیشتری دارند و این به خاطر سیستم بیولوژیکی بدن آنها است ...

روانشناسی جنسی چگونه است ؟زنان نسبت به مردان به خواب تمایل بیشتری دارند و این به خاطر سیستم بیولوژیکی بدن آنها است …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *